De beste Service | BeachCheck.com

Antwoorden op veel vragen

BeachCheck.com is een nieuw bedrijf, maar met een "oude" ziel. Internetondernemer Rogier Bouman is samen met de twee veterane reisondernemers Werner van Disseldorp (Disma Reizen) en Sander Janssen (Reas Reizen) BeachCheck.com gestart. Zo combineert BeachCheck.com de flexibiliteit en het gemak van het internet met de ervaring en service van de beste reisbureaus van Nederland.
Indien je ons mailt, reageren we altijd uiterlijk de eerstvolgende werkdag. Heb je een dringende vraag, dan kun je ons altijd bellen op het telefoonnummer rechts boven aan deze pagina.
Jazeker! BeachCheck.com werkt met een affiliateprogramma. Informeer naar de mogelijkheden door een mail te sturen naar team@beachcheck.com.
Wie er verantwoordelijk is voor jouw reis is afhankelijk van de reis die je hebt geboekt.
Alle aanbiedingen, informatie en tarieven komen (rechtstreeks) uit een online database en zijn daarom altijd up-to-date. Deze database wordt elke dag ververst en aanbiedingen die niet meer boekbaar zijn worden verwijderd. Het kan echter voorkomen dat sommige aanbiedingen in de loop van de dag 'vol' zijn en dus niet meer beschikbaar zijn. Deze zullen nadat je hierop hebt geklikt overigens direct uit de database worden verwijderd. Bij voorbaat onze excuses voor dit ongemak.
Indien je een vraag hebt, kun je ons bereiken via het telefoonnummer rechtsboven aan de pagina. Hierop zijn we op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. E-mails proberen wij altijd binnen 24 uur te beantwoorden (vaak dezelfde dag nog).
Als we iets doen, dan doen we dat goed. Samen met Disma Reizen (3 keer) en Reas Reizen (3 keer) is BeachCheck opgezet. De twee aller beste reisbureaus van Nederland, samen goed voor 6 keer de beste.
Sunweb heeft Harrie, Corendon heeft Cor en Don en BeachCheck heeft Famke. Ze reist de hele wereld rond, is spontaan en gezellig.
Jazeker! Volg ons en blijf op de hoogte van nieuws en aanbiedingen, stel jouw vragen, discussieer mee en deel jouw vakantie-ervaringen. Wij zijn actief op Facebook (Facebook.com/beachcheck), Twitter (https://twitter.com/beachchecknl), Linkedin, Instagram en Google+.
Wij bieden je het meest actuele, meest complete en meest voordelige aanbod aan vakanties en vluchten. Wat ons uniek maakt is dat we je in staat stellen uit losse onderdelen je eigen vakantie in elkaar te zetten, precies zoals jij dat wilt! Je zal in een duidelijk overzicht kunnen zien hoe veel jouw reis kost bij verschillende touroperators (zoals TUI, Corendon, Neckermann, Alltours en Sunweb) en hoe veel het kost als je de vakantie uit losse onderdelen in elkaar zet. Zo weet je zeker dat jij de beste prijs hebt voor jouw vakantie.
BeachCheck.com is aangesloten bij de Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen (lidnummer 05168) en de brancheorganisatie voor Reisorganisatoren. Deze vereniging hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en controleert de kwaliteit van de reizen en de informatie daarover. De reizen van BeachCheck.com worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-reisvoorwaarden van toepassing zijn op alle aanbiedingen op deze website, tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is. Deze reisvoorwaarden staan afgedrukt in de ANVR-brochure 2005. Voor meer informatie kun je kijken op www.anvr.nl.
BeachCheck.com is aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden (lidnummer 3669). De op deze website gepubliceerde reizen onder de garantie van de SGR. De SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde reisgeld terug te krijgen, als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis. De volledige SGR-garantieregeling is terug te vinden op www.sgr.nl.
Indien je ons mailt, reageren we altijd uiterlijk de eerstvolgende werkdag. Heb je een dringende vraag, dan kun je ons altijd bellen op het telefoonnummer rechts boven aan deze pagina.
Indien je een vraag hebt, kun je ons bereiken via het telefoonnummer rechtsboven aan de pagina. Hierop zijn we op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur. E-mails proberen wij altijd binnen 24 uur te beantwoorden (vaak dezelfde dag nog).
Jazeker! Volg ons en blijf op de hoogte van nieuws en aanbiedingen, stel jouw vragen, discussieer mee en deel jouw vakantie-ervaringen. Wij zijn actief op Facebook (Facebook.com/beachcheck), Twitter (https://twitter.com/beachchecknl), Linkedin, Instagram en Google+.
Indien je liever niet wilt/kunt boeken via de website, is het ook zeker mogelijk om jouw vakantie te boeken via de telefoon. Je kan ons bereiken op 088-6655990.
De cijfers die bij de accommodaties staan, zijn gebaseerd op de beoordelingen die de grootste website op dit gebied, Zoover.nl, heeft verzameld. De cijfers bieden een indicatie van wat bezoekers die jou voorgingen, vinden van het hotel of appartement dat jij hebt uitgezocht. Let wel op het feit dat iedereen andere aspecten van een accommodatie belangrijk vindt. Zaken die jij belangrijk vindt, vinden anderen onbelangrijk en omgekeerd.
Zodra het schadeformulier is ingevuld en naar de verzekeringsmaatschappij is gestuurd, nemen zij je e- mail in behandeling. Helaas kunnen wij niet van te voren aangeven hoe lang de afhandeling precies gaat duren, aangezien dit verschilt per annulering.
Vanaf 26 juni 2012 is het bijschrijven van kinderen in een paspoort niet meer mogelijk. Alle kinderen moeten over een eigen reisdocument beschikken. De geldigheid van alle kinderbijschrijvingen en kinderstickers zijn vervallen per deze datum. Het vervallen van de kinderbijschrijving per 26 juni 2012 heeft geen gevolgen voor de geldigheid van het eigen paspoort. Er hoeft voor de ouders dus geen nieuw paspoort aangevraagd te worden. Voor de kinderen moet er dus wel een eigen paspoort of identiteitskaart aangevraagd worden.
Ja, dat mag. Medicijnen of dieetsupplementen moeten wel apart aangeboden worden bij de handbagage controle. Je hoeft dit niet in een doorzichtige zak te vervoeren en er geldt geen beperking op de hoeveelheid, mits deze binnen de toegestane handbagage vrijdom valt. Neem een Engelse versie van het recept van jouw medicijnen mee, voor het geval dat douane- en veiligheidsbeambten vragen stellen over jouw medicijnen of injectienaalden. Je hoeft de medicijnen niet vooraf aan te melden. Wij adviseren je wel om een medisch paspoort mee te nemen. Deze is verkrijgbaar bij jouw apotheek.
Indien je door vertraging drie uur of later aankomt op jouw eindbestemming, heb je recht op een vergoeding. Het Europese Hof van Justitie heeft dit bepaald. Hoe hoog de vergoeding is, is afhankelijk van de afstand die je vliegt. Hieronder lees je welk bedrag je kan ontvangen: - 250 Euro per passagier voor alle vluchten tot en met 1500 kilometer; - 400 Euro per passagier voor alle vluchten binnen de Europese Unie van meer dan 1500 km. Daarnaast ontvang je ook 400 Euro voor vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie die tussen 1500 en 3500 km lang zijn. - 600 Euro per passagier voor alle vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie van meer dan 3500 km. Komt je minder dan vier uur later aan op jouw eindbestemming? Dan mag de luchtvaartmaatschappij jou 300 euro betalen. Let op: soms gebeuren er dingen in een land waar de luchtvaartmaatschappij niets aan kan doen. Bijvoorbeeld een oorlog, een orkaan, dichte mist of hevige sneeuwval, dit heet overmacht. Hierdoor kan jouw vlucht vertragen en in dit geval ontvang je geen vergoeding. Echter, je hebt dan nog wel steeds recht op verzorging! Wat moet ik doen? Neem contact op met jouw luchtvaartmaatschappij en bespreek jouw klacht. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Stuur dan een brief naar de luchtvaartmaatschappij. Hierin schrijft je jouw klacht. Vraag een reactie voor een bepaalde datum. Let op: de tijd die je de luchtvaartmaatschappij geeft moet wel redelijk zijn. Zet in deze brief de volgende informatie: - Indien je recht hebt op een vergoeding, vermeld dit dan. Vraag dan om betaling van de vergoeding waar je volgens de uitspraak van het Hof van Justitie recht op hebt. - Heeft de luchtvaartmaatschappij je geen verzorging aangeboden? En heb je daardoor kosten gemaakt? Vraag dan aan de luchtvaartmaatschappij om jou deze kosten terug te betalen. - Heb je besloten om niet meer verder te reizen omdat je meer dan vijf uur vertraging had? Vraag dan om terugbetaling van het ticket. Zijn er bedrijven die mij hierbij kunnen helpen? Ja, er zijn verschillende bedrijven die de procedure met de luchtvaartmaatschappij uit jouw naam en voor jou verzorgen op basis van “no cure no pay”. Zij vragen dus alleen een vergoeding in geval het hen lukt om voor jou een schadevergoeding te ontvangen. Vaak is dit een gedeelte van de terugontvangen schadevergoeding.
Wanneer je een reis boekt via een touroperator is er vaak iemand als reisleiding aanwezig. Wanneer je een reis zelf samenstelt, zal er echter geen reisleiding aanwezig zijn. Voor vragen over het hotel en de omgeving kan je vaak bij de receptie van het hotel of bij het plaatselijke informatiecentrum terecht.
BeachCheck.com is lid de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. De ANVR biedt voor jou zekerheid en kwaliteit, doordat reisagenten die aangesloten zijn bij de ANVR ook lid zijn van de SGR en het Calamiteitenfonds. Tevens wordt voldaan aan de ANVR Reisvoorwaarden, wat als een extra waarborg voor de klant gezien kan worden. De SGR beschermt de vooruitbetaalde reisgelden van de vakantieganger. Het Calamiteitenfonds heeft daarnaast het doel de reizigers financieel tegemoet te komen van wie de reeds aangevangen reis niet verder kan worden uitgevoerd, ten gevolge van een calamiteit. Wij raden je daarnaast aan om altijd een reisverzekering en annuleringsverzekering af te sluiten. Hierdoor worden bijvoorbeeld ziektekosten, opgelopen schade tijdens de vakantie, annulering of noodgedwongen onderbreking van jouw vakantie vergoed. Je kunt tijdens jouw boeking direct online kiezen om een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten voor jouw vakantie.
Wanneer er in de bevestiging staat dat de reis op aanvraag is, betekent dat dat de reis niet direct geboekt kan worden. Je krijgt dan binnen maximaal drie werkdagen (vaak sneller) bericht of de reis geboekt kan worden. In dat geval is de boeking definitief. Wanneer dit niet het geval is, kun je zonder meer van de reis of een eventueel aangeboden alternatief afzien.
Online inchecken is niet verplicht maar wel aan te raden indien mogelijk. Bij de luchtvaartmaatschappijen Ryan Air en Jetair raden wij dit zeker aan. Zij berekenen namelijk extra kosten wanneer je nog incheckt op de luchthaven.
Het is mogelijk om tijdens het boekingsproces op de website direct een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Wanneer je twee keer of vaker per jaar op vakantie gaat, is een doorlopende reisverzekering vaak al voordeliger. Sluit deze dan af bij een verzekeringsmaatschappij.
Het maken van een wijziging van een boeking brengt in de meeste gevallen wel kosten met zich mee. Neem hiervoor contact met ons op per e-mail (info@beachcheck.com).
Het reserveringsnummer is terug te vinden op de boekingsbevestiging/ factuur die je binnen 48 uur na de boeking per e-mail van ons ontvangt. Wanneer je bij een andere touroperator via BeachCheck.com boekt, wordt het reserveringsnummer ook op de bevestiging van de betreffende touroperator weergegeven.
Zowel de reisorganisatie als de luchtvaartmaatschappij zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, maar we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud. Een charterluchtvaartmaatschappij heeft te allen tijde het recht om de vluchttijden tot op het allerlaatste moment aan te passen. Het kan dan ook voorkomen dat er kort voor vertrek of zelfs tijdens jouw vakantie nog wijzigingen zijn in het vluchtschema. Deze zullen dan ook doorgevoerd worden. Daarnaast kan het voorkomen dat je op dag van aankomst laat arriveert, terwijl je op de dag van vertrek al weer vroeg moet vertrekken. BeachCheck.com heeft hier geen enkele invloed op en kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. Om de kans op wijzigingen zo klein mogelijk te houden, sturen wij pas kort voor vertrek (circa 10 dagen) de tickets met het definitieve vluchtschema op. Let op: tot 10 dagen voor vertrek kunnen wij helaas geen informatie geven omtrent de vertrektijden indien deze nog niet bekend waren op het moment van boeken. Het heeft geen zin om hierover contact met ons op te nemen, aangezien onze medewerkers niet over deze voorlopige vluchttijden beschikken. Tenslotte kunnen eerder genoemde vluchtschema's in de tussentijd veranderd zijn.
De reispapieren ontvang je 8 tot 10 dagen voor vertrek per e-mail. Voor de touroperator Alltours komen de reispapieren alleen nog per post.
Binnen 48 uur ontvang je de definitieve boekingsbevestiging/factuur waarop alle gegevens en betalingsvoorwaarden vermeld staan. Mochten er naar aanleiding daarvan vragen zijn, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Bij sommige airlines is het mogelijk om een stoelreservering te plaatsen tegen betaling. Indien een stoelreservering voor jouw reis mogelijk is, dan zullen we dit via een e-mail 6 weken voor vertrek laten weten. Een stoelreservering maken kan over het algemeen zo'n 21 dagen voor vertrek via de website van de airline en dien je zelf te maken. Aan het zwembad gelden andere regels, informeer hiervoor even bij het hotel. ;)
Uiteraard vertrouwen wij erop dat je zult genieten van een onvergetelijke vakantie! Helaas komt het voor dat de geboekte vakantie niet verloopt zoals gewenst, dan kan dit leiden tot een klacht.

Reis via een touroperator
Wanneer je reis via een touroperator verloopt en er ontstaat ter plaatse een klacht, dan is het belangrijk dat je de klacht direct met de reisleiding bespreekt. De reisleiding heeft dan de kans om de klacht op te lossen. Kom je niet samen tot een oplossing, maak dan samen met de reisleiding een (klacht)rapport op. Na het ondertekenen van het (klacht)rapport ontvang je een kopie van de reisleiding. Heb je ten gevolge van de klacht kosten moeten maken waarvan u een vergoeding door de touroperator wenst, zorg er dan voor dat je bonnetjes van deze kosten kunt overleggen. Zonder bonnetjes is een declaratie achteraf bij voorbaat al onmogelijk. Wij willen je erop wijzen dat je middels de Nederlandse ANVR Reisvoorwaarden de verplichting hebt om eventuele kosten tot een minimum te beperken. Na terugkomst dien je het rapport samen met een begeleidende brief naar ons te versturen. In de begeleidende brief dien je de klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Mogelijk aangevuld met foto’s. Als je de klacht niet ter plaatse aan de touroperator voorlegt en deze na terugkomst wel bij de touroperator wilt indienen, dan zal de touroperator je klacht niet in behandeling nemen.

Samengestelde reis
Heb je een reis zelf samengesteld, dan is het van belang dat je de klacht direct voorlegt aan de maatschappij waar je een klacht over hebt. De maatschappij waar jij je klacht voorlegt heeft dan de kans om je klacht op te lossen. Lukt het niet om je klacht samen op te lossen, omschrijf dan je klacht in het kort op papier en laat dit ondertekenen en eventueel stempelen door een vertegenwoordiger van de desbetreffende maatschappij. Heb je ten gevolge van de klacht kosten moeten maken waarvan u een vergoeding wenst, zorg er dan voor dat je bonnetjes van deze kosten kunt overleggen. Zonder bonnetjes is een declaratie achteraf bij voorbaat al onmogelijk. Wij willen je erop wijzen dat je middels de Nederlandse ANVR Reisvoorwaarden de verplichting hebt om eventuele kosten tot een minimum te beperken. Na terugkomst dien je het ondertekende papier samen met een begeleidende brief naar ons te versturen. In de begeleidende brief dien je de klacht zo goed mogelijk te omschrijven. Mogelijk aangevuld met foto’s. Als je de klacht niet ter plaatse hebt gemeld en deze na terugkomst wel wilt indienen, dan zal je klacht niet in behandeling worden genomen.
Sinds eind december 2015 hebben we een nieuwe site die we graag met jou willen delen! We hebben de layout anders gemaakt, zodat het alleen maar makkelijker voor jou wordt om de site te gebruiken!
Nee, helaas is dat op dit moment (nog) niet mogelijk.
Jazeker! Je kunt tijdens het boekingsproces op de website direct een huurauto reserveren. Je huurt zo een auto van één van de grootste autoverhuurders ter wereld, SunnyCars. Vanwege het feit dat SunnyCars all-in tarieven hanteert, kan het soms lijken dat SunnyCars duurder is dan haar concurrenten. In de meeste gevallen is dit zeker niet het geval, integendeel zelfs. SunnyCars staat bekend om haar hoge kwaliteit en aantrekkelijke prijs.
Jazeker! Na het kiezen van een bestemming en accommodatie, kun je verschillende vluchten inzien met bijbehorende prijzen. Hier vind je ook een optie waarbij je kunt selecteren op luchthaven. Op deze manier kun je altijd vertrekken vanaf een luchthaven bij jou in de buurt.
Ja, de prijzen op onze website zijn te allen tijde inclusief BTW.
Wanneer je bij reisgezelschap opgeeft dat je met een kind reist, worden automatisch de juiste prijzen getoond. Baby's tot en met 1 jaar zijn gratis (bij sommige touroperators worden wel administratiekosten berekend). De baby heeft geen recht op een eigen stoel in het vliegtuig. Echter, er moeten bij de meeste reizen wel minimaal 2 vol betalende personen zijn voordat de kinderprijs van toepassing is.
Zorg ervoor dat je alle gegevens (voor- en achternaam en geboortedatum) zoals deze op het paspoort staan vermeld bij de hand hebt, evenals jouw adresgegevens, jouw privé- en mobiele telefoonnummer en jouw e-mailadres. Zorg ook voor dat je een telefoonnummer bij de hand hebt van een thuisblijver, die wij in het geval van nood tijdens de vakantie kunnen bereiken.
Je kan direct online betalen met het betalingssysteem van de grootste Nederlandse Banken, iDEAL. Je kan snel, makkelijk en veilig betalen via internetbankieren van jouw eigen bank (Rababank, ABN Amro, Fortis, SNS Bank of ING). De betaling vindt plaats via de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank.
Je ontvangt na je boeking een voorlopige bevestiging per e-mail. Binnen 48 uur volgt de definitieve boekingsbevestiging/ factuur per e-mail. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met je boeking, dan nemen wij uiterlijk de eerst volgende werkdag contact met je op. 

In uitzonderlijke gevallen staat een boeking 'op aanvraag' bij de touroperator/reisaanbieder en moeten wij wachten op bericht of de reis nog beschikbaar is. Wij geven je daarover in dat geval bericht. Als je vakantie nog beschikbaar is, is de boeking eveneens definitief. Is de reis niet meer beschikbaar, dan vervalt je boeking. Wij berichten je hier altijd over als dit het geval is!

Wij kunnen een annulering alleen in behandeling nemen wanneer deze schriftelijk is ingediend door de hoofdboeker. De annulering kan verstuurd worden per e-mail naar info@beachcheck.com. Vermeld in het onderwerp het woord ''Annulering'' gevolgd door het factuur- of boekingsnummer en de vertrekdatum. Houd er rekening mee dat een annulering nooit kosteloos verloopt. De annuleringskosten worden berekend volgens de ANVR-voorwaarden. Mocht er een geldige reden zijn volgens de annuleringsvoorwaarden, dan kun je een gedeelte van de reissom terugkrijgen. Deze reden kun je later op het schadeformulier van jouw verzekering invullen. Annuleringen voor boekingen met vertrek binnen drie weken kunnen ook telefonisch doorgegeven worden door de hoofdboeker. Vervolgens is het noodzakelijk dat de annulering nog wel schriftelijk wordt bevestigd.
Zelf samengestelde reizen.
De diensten worden op jouw verzoek gereserveerd en uitgevoerd door de afzonderlijke leveranciers. Voor de diensten gelden afzonderlijke prijzen. Je gaat akkoord dat wij als bemiddelaar (tussenpersoon) optreden bij het vastleggen van de diverse diensten en derhalve niet aansprakelijk zijn voor de kwaliteit en of betrouwbaarheid van deze diensten, noch op een goede aansluiting tussen de diverse onderdelen van deze diensten. Wij dragen als tussenpersoon (bemiddelaar) geen zorg voor de inkoop van deze diensten en kunnen dan ook niet instaan voor de kwaliteit of betrouwbaarheid van deze diensten, noch voor een goede aansluiting tussen de diverse diensten. Op onze dienstverlening zijn de ANVR-Boekingsvoorwaarden (ANVR-Consumentenvoorwaarden deel B) van toepassing. Deze zijn te vinden op www.anvr.nl/vervoersvoorwaarden Op de diverse door jou gereserveerde dienst(en) zijn aanvullend de voorwaarden van de desbetreffende dienstenleverancier(s) van toepassing. Deze zijn te vinden op de website(s) van deze dienstenleverancier(s). Bij klachten over de uitvoering van de diensten dien je je te wenden tot de uitvoerende dienstverlener(s). Op het vervoer verricht door (Nederlandse) luchtvaartmaatschappijen, trein-, ferry- en busmaatschappijen zijn de algemene vervoersvoorwaarden van deze maatschappijen van toepassing. Deze voorwaarden zijn te vinden op de website(s) van de vervoersmaatschappij(en) of via www.anvr.nl/vervoersvoorwaarden.” Je contactgegevens (e-mailadres en/of telefoonnummer) kunnen aan de luchtvaartmaatschappij(en) worden verstrekt in het kader van de uitvoering van de door jou geboekte vluchten. Indien je aan ons kenbaar maakt hierop geen prijs te stellen, zullen wij deze gegevens niet doorgeven. Acceptatie van deze opdrachtbevestiging betekent dat je in kennis bent gesteld van en akkoord gaat met het bovenstaande.

De kosten voor een annulering worden volgens de ANVR voorwaarden berekend. Artikel 12 Annulering door de reiziger • lid 1 standaard annuleringskosten Indien een overeenkomst wordt geannuleerd, kan de reisorganisator de reiziger naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten in rekening brengen: - bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling; - bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom; - bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom; - bij annulering vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom; - bij annulering vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom; - bij annulering vanaf de 5de dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom; - bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom. • lid 2 Afwijkende annuleringskosten a. Voor eigen-vervoerreizen naar wooneenheden zoals bungalows, appartementen, stacaravans en campingstaanplaatsen, zijn naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten verschuldigd: - bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling; - bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 60% van de reissom; - bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom; - bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom. b. Indien een reis is samengesteld uit verschillende onderdelen, waarop verschillende annuleringsbepalingen van toepassing zijn, gelden per onderdeel de specifiek hierop van toepassing zijnde bepalingen. c. Organisatoren van cruises, lijndienstreizen, rondreizen, avontuurlijke reizen en reizen buiten Europa en de Middellandse Zeelanden kunnen afwijken van het bepaalde in lid 1. Zij maken dat vooraf aan de reiziger kenbaar. d. Indien het vervoer per lijndienst wordt uitgevoerd of bijzondere diensten worden aangeboden zoals camperhuur, huur van motorboten of zeiljachten, autohuur, bezoek aan nationale parken incl. “pretparken” of bezoek aan culturele- of sportevenementen, kunnen voor dat vervoer c.q. die bijzondere diensten afwijkende annuleringsbepalingen gelden. Deze worden vooraf aan de reiziger kenbaar gemaakt.
Jazeker! Jouw gegevens worden verzonden via een beveiligde internetverbinding. Hierdoor is de veiligheid van jouw gegevens gegarandeerd. Kijk voor meer informatie bij ons kopje 'Privacy' onder aan de pagina.
Voor (bijna) alle reizen op BeachCheck.com is de transfer inbegrepen, een enkele keer kan het voorkomen dat dit niet inbegrepen is. Wanneer de transfer niet is inbegrepen, zullen wij dit bij boeking aangeven. Staat er bij boeking niets vermeld, dan kun je er vanuit gaan dat de transfer is inbegrepen.
Het is inderdaad mogelijk om meerdere boekingen te maken, echter is er dan wel het risico dat de reis in de tussentijd wordt volgeboekt.
Ja, uiteraard kun je tijdens de reservering bij BeachCheck.com jouw voorkeur of extra wensen doorgeven. Tijdens het boekingsproces kom je vanzelf een kopje 'extra informatie' tegen. Hier kun je diverse opmerkingen en preferenties kwijt. Preferenties zijn echter wel voorkeuren, welke wij helaas niet altijd kunnen garanderen.
BeachCheck maakt hiervoor gebruik van de ANVR-boekingsvoorwaarden volgens Artikel 6 betaling, rente en incasso. Boek je jouw vakantie eerder dan 6 weken voor vertrek, dan voldoet een aanbetaling van 15% van de totale reissom. Het restantbedrag betaal je uiterlijk 6 weken voor vertrek. Wanneer je boekt binnen 6 weken voor vertrek, dien je het hele bedrag direct te betalen.
Voor het boeken van bagage bij Ryanair worden creditcardkosten berekend. Deze kosten worden doorberekend in de prijs.
Dit hangt af van de luchtvaartmaatschappij. Stuur ons even een mail (info@beachcheck.com) en wij gaan dit voor je uitzoeken! Houd er wel rekening mee dat hier hoogstwaarschijnlijk een toeslag aan vastzit wanneer de mogelijkheid er is.
Voordeelkamers zijn kamers die zijn ingekocht tegen een speciale lage prijs. Deze voordeelkamers kunnen iets afwijken met betrekking tot de gegeven ligging, inrichting en grootte. Voor alle reizen, behalve voor samengestelde reizen, biedt BeachCheck.com voordeelkamers aan.
In het boekingsproces moet je alleen de eerste voornaam en de achternaam, zoals in het paspoort vermeld staat, invullen. Spaties en leestekens zijn daarbij niet toegestaan, letters voorzien van een dubbele punt of een streepje evenmin. Verder moeten namen en voorvoegsels voluit geschreven worden.
Nadat je jouw vakantiebestemming en vertrekdatum hebt geselecteerd doorloop je simpelweg de stappen die volgen. 
Neem in dat geval zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op (088-6655990) of neem contact met ons op per e-mail (info@beachcheck.com). Wij nemen dan vervolgens contact op met de desbetreffende touroperator of luchtvaartmaatschappij. Afhankelijk van de voorwaarden van deze touroperator of luchtvaartmaatschappij en afhankelijk van wiens fout het is, dienen er in sommige gevallen kosten te worden betaald. Om dergelijke misverstanden te voorkomen, moet je bij jouw boeking altijd je gegevens invullen zoals deze ook in je paspoort staan.

BeachCheck zonvakanties
2017 © BeachCheck.com